قوانین فروش

۲۳۹۸۷۱۴۴۶۴۱۶۴۱۰۷۳۸۶۱۵۶۱۷۷۱۹۹۲۰۰۳۱۱۰۹۲۱۸۱۶۱

هر ارگان ، سازمان و یا شرکتی می بایست دارای شرایط و قوانینی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین تجارت الکترونیک باشد که فعالیت های خود را در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده به انجام برساند . فروشگاه خانه امن نیز از این حیث جدا نبوده و در مقابل کاربر ( شخصی که با ثبت اطلاعات کاربری خود اقدام به ثبت سفارش و یا استفاده از مطالب و خدمات فروشگاه خانه امن نموده است ) نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه می باشد.

اگر ثبت سفارش و یا هر درخواست دیگری در ساعات کاری با موفقیت انجام شود سامانه ی فروشگاه خانه امن به درخواست و یا سفارش ثبت شده رسیدگی خواهد کرد در غیر این اینصورت حداکثر تا ۷۲ ساعت جهت بررسی سفارش یا درخواست مورد نظر با کاربر تماس گرفته خواهد شد.

فروشگاه خانه امن این اطمینان خاطر را به کاربران میدهد که کالای شما تا به دستتان برسد در صحت و سلامت کامل بوده و در غیر این صورت پس از بررسی کارشناسان برای عاری بودن وضعیت کالا از شرایطی مانند ضربه خوردن شدید،تماس با آب و باز شدن دستگاه و عواملی که کالا را از گارانتی خارج می کنند (تا پایان اعتبار گارانتی ) و همچنین پس از تایید شرکت های حمل و نقل معتبر در مواردی که اتفاق های مذکور توسط نیروی تحویل دهنده اتفاق افتاده باشد دستگاه مربوطه توسط شرکت تعمیر یا تعویض شده و ارسال می گردد.

گفتنی است فروشگاه خانه امن به واحد خدمات پس از فروش شرکت ، متعهد بوده و پاسخگوی کاربران خواهد بود.

قابل ذکر است با توجه به شرایط ممکن است ارسال کالا به نقاط مختلف درون شهری و یا ارسال به ترمینال مربوطه بنا به درخواست مشتری و یا هزینه تعمیرات دستگاه به صورت جداگانه احتساب شده و در مرحله ی صورتحساب به کاربر اعلام گردد.

در سایت فروشگاه خانه امن گروههای مختلفی از جمله میهمانان ، کاربران ، همکاران می توانند با عضویت در سایت و دریافت کد کاربری از شرایط و تخفیفات ویژه فروشگاه خانه امن بهره مند گردند.

لازم به ذکر است که فروشگاه خانه امن هیچ گونه کالا و محصول مرجوعی را نمی پذیرد.